Service

Service, plaatsing, montage en onderhoud voeren wij zoveel mogelijk uit met onze eigen service- en montage teams. Onze monteurs zijn getraind in het onderhouden van professionele keukenapparatuur door middel van fabriekstrainingen en gespecialiseerde cursussen. In geval van een storing of andere calamiteiten kan de uitval tot een minimum worden beperkt.

Storingen in de apparatuur komen nooit gelegen, maar zeker niet wanneer jouw keuken net op de top van haar kunnen moet draaien of wanneer er een nieuwe voorraad gekoelde etenswaren in een defecte koelcel liggen. Dan is het zaak dat er snel een monteur ter plaatse is om de storing te verhelpen. Gro-Tech heeft een 24/7 storingsdienst waardoor we ook snelle service kunnen bieden buiten de normale kantoortijden om.
Voor een spoedmelding kunt u het beste telefonisch contact opnemen middels telefoonnummer 0546-457555.

Een standaard serviceverzoek kan telefonisch worden doorgegeven maar de storing kan ook via het formulier hiernaast worden aangemeld. Wij reageren zo spoedig mogelijk. Probeer jouw verzoek en/of storing zo duidelijk mogelijk te verwoorden, zodat wij je snel van dienst kunnen zijn.

Storing melden


Onderhoud

Door het kundig uitvoeren van periodiek onderhoud kunnen we er voor zorgen dat uw apparatuur minder gevoelig is voor uitval door storingen. Voor het waarborgen van het optimaal functioneren van de apparatuur kun je een onderhoudscontract afsluiten.

Dit bied je de volgende voordelen:

  • De apparatuur is bedrijfszekerder, minder gevoelig voor storingen.
  • De apparatuur heeft een langere levensduur.
  • De apparatuur heeft een hoger rendement.
  • Preventief onderhoud voorkomt onverwacht hoge reparatiekosten.
  • Gro-tech bewaakt de termijnen waarin het onderhoud moet worden uitgevoerd.
  • Je krijgt als opdrachtgever korting op de te gebruiken onderdelen voor onderhoud.